Alla inlägg under september 2012

Av Angelica Lindblom - 30 september 2012 18:26

Bland topp tio dagar i mitt liv haha:D

Av Angelica Lindblom - 28 september 2012 17:46

..

Av Angelica Lindblom - 28 september 2012 08:58

V 20+4!
Ont i ryggen idag och hängig (förkyld)
Men imorgon blir det Säffle marten!
Blev en mkt god frulle pannkakor grädde och sylt mumma!
Inväntar samtal från Y och se ifall det blir någon ny praktik snart!
Vill åka till Oslo någon dag och träffa frugan å bara härja skulle behövas! Ska se ifall jag får in pengar nästa vecka! Även pratar med Ä så nu känns det bättre med allt som är just nu och som kommer hända! Längtar även till oktober slutet iaf nytt Ul och då ska honey med:D bebis är ganska lugn sparkar ibland och oftast då på blåsan!
Nu ska jag vila lite panodil intaget! Och sen äta milky way;)
Ha en bra dag!

Av Angelica Lindblom - 27 september 2012 15:16

Milky Way = mumma!

Av Angelica Lindblom - 23 september 2012 17:01

Känns gött:D

Av Angelica Lindblom - 19 september 2012 07:57

Varit på Rul och allt såg bra ut:D v 19+ 3idag :D syns dock nästan inte;)
Vägt mig har jag inte gjort på ca 1v men sist 59,1kg:) så vägnimg imorgon!
Ingen depression under denna graviditet än så länge :D känner som ett inre lugn och bebisen är så välkommen att komma (men inte innan vecka 37!) eller 34;) Amina kommer bli världens bästa stora syster! Älska livet<3

Ovido - Quiz & Flashcards