Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Bråk & skrik!

Av Angelica Lindblom - 25 augusti 2013 11:26

Jisses kl 06 började bråket och skriket, de är verkligen som syskon.. Ena stunden värsta fiender och någon minut senare bästa vänner, men Amina gick upp alldeles för tidigt, och väckte Majken så nu har vi lagt Donnan och hoppas på att hon sover en liten stund! Sen blir det hitta på något skoj och hoppas slippa bråk;)

Och helgen har varit helt kanon!
Fredags bowling och pizza, dock förlorade jag och C men kan ju inte vinna jämt? Och blev sovmorgon för kidsen sov hos farmor, och sen hämta barnen+Majken så de härjade järnet och kvällen spenderades vi med B&C:)

 
 
Samira

Samira

25 augusti 2013 11:40

Varför bråkar och skriker dem??

http://dreamschool.bloggplatsen.se

Angelica Lindblom

25 augusti 2013 12:34

De bråkar om leksaker och vad de ska göra och retar varandra, som barn gör:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Lindblom - 12 september 2013 22:01


Bytt blogg eftersom jag börjat om på nytt, de som vill ha adressen skriver sin e-post eller pm på Facebook Tack och Hej! ...

Av Angelica Lindblom - 9 september 2013 14:16

Idag är jag sjukt stolt över mig själv! Var tvungen ringa och berätta för Sarah och hon blev jättestolt över moi;) ska försöka sluta lägga energi på vad andra tycker om mig, JAG duger som jag är och ska börja jobba på min självkänsla och även självf...

Av Angelica Lindblom - 5 september 2013 19:45


Idag har jag rört på fläsket, men aldrig mer barnvagnen uppför himlabacken;) ...

Av Angelica Lindblom - 3 september 2013 12:36


Fy vad trött jag är, om man kan lära sig att lägga sig i tid någon gång;) Men däckade direkt jag la mig på kudden GÖTT ...

Av Angelica Lindblom - 27 augusti 2013 16:24

http://mobil.blocket.se/vi/48997264.htm

Ovido - Quiz & Flashcards