Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelica Lindblom - 31 oktober 2012 12:00

Känner mig jättekonstig och dåsig/yr och inte med vid ögonen.
Så arbetsterapeuten skippas idag.
Men lilla bebis verkar må bra iaf rört sig mycket redan men nu sover han nog :)

Amina sov hos sin farmor inatt och hon börjar bli sjuk så får se om de blir dagis eller inte imorgon har ju utvecklingssamtal kl 12 imorgon.
Men någon kanske är sugen på att vara barnvakt;)?

Av Angelica Lindblom - 29 oktober 2012 17:59

Jimmie kom hem några minuter efter 14 och några minuter senare kom mamma hit så de har gått igenom alla kartongerna (köket) :) sen kom syster med barn en stund de hade visning hemma håller tummarna för att de ska bli sålt! SÅ kan ju tala om att Amina var överlycklig att Majken skulle komma!:) nu ser vi på Disney jr och snart läggdags för Donnan och vi ska väll greja lite!

Av Angelica Lindblom - 29 oktober 2012 11:33

Äter typ flera påsar i veckan med Plopp men det är ju så gott!! :)
Tröttna ju lite på milkyway;)
Snart blir det hämta Amina sen lägga henne å sen ensam tid vid tvn och käka rostat macka med ost och marmelad :D sen ska min stora kärlek köpa blutsaft får ge det en chans ;)

Om ni har några pojknamn till förslag så skriv gärna :D

Av Angelica Lindblom - 29 oktober 2012 08:32

Börjat köpa portions oboy "hej onödigt" men gottit :D så blev en tur till Ica efter jag lämnat Amina på dagis!

Skulle blivit mycket snö idag men ser mest regn (skönt tycker jag)
Nu blir det mumsa upp frukosten å sen börja jobba!

Av Angelica Lindblom - 28 oktober 2012 23:00

Glömmer vad jag gjorde igår..
Tar på mig byxorna ut å in och när vi var i kemer så hade jag bikini trosorna ut å in illa alltså;D
Får skylla på ep att inte minnet är det bästa!

Just nu gillar jag att vara gravid sprattel å mer sprattel :D men blivit mycket hormonell börjar nästan grina för ALLT! Stackars mina nära;)
Även sug efter plopp nästan ätit 1påse idag.
Vikten ligger bra till ca upp 1-2kg :) sen bröllopet!

Nu blir det sooova så man orkar med trotsiga donnis imorgon! <3 hoppas att de inte snöar imorgon!!

Av Angelica Lindblom - 24 oktober 2012 10:38

Vilken ångest pga det illa! Jaja!
Syster färdig
Sanna färdig
Sarah nästan färdig!
Kristina nästan färdig!

Längtar till 21.00 Greys<3;)

Lilla Oliver sparkar på ganska bra i magen en Amina 2 kanske?;)

Av Angelica Lindblom - 23 oktober 2012 20:10

Ensam och tom men ändå så inte, många men få. Känslor och ännu mer känslor och måsten med x-antal personer.

Ovido - Quiz & Flashcards