Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelica Lindblom - 19 oktober 2012 23:38

Dagen började med lämna donnan och sen till jobbet, vid 12 kom syster med kids, gissa om Amina var överlycklig när hennes idol följde med in å hämta henne å roligt för ena fröken å se vem Majken är (Amina pratar om henne väldans ofta)
Så gick vi igenom Majken å donnans gamla kläder gött å rensa ibland :)

Ska försöka stänga mina blå och sova, lite sömn behövs!

Av Angelica Lindblom - 19 oktober 2012 10:05

Säga heja syster som är med i VV och bara rasar i vikt! Heja heja! Duktig du är!!! Men glöm inte bort att du är fin som du är!

Av Angelica Lindblom - 19 oktober 2012 10:03

Gråter för ingenting!!
Men annars just nu lycklig :) bebis livar upp stämningen älskar min ännu ofödda son <3 och min underbara Dotter <3 och har en underbar man!

Imorgon blir det till Puman å härja/massor av prat! Love it!

Av Angelica Lindblom - 18 oktober 2012 09:08

Eller lite spex älska att dramatisera eller bara härja runt!
Sexii mama och sexii sistah!

Av Angelica Lindblom - 14 oktober 2012 23:16

Fredag sög!
Lördag - bullbak hos moder så det var trevlans och gick å la mig innan 22 gött!!:D
Söndag - fika besök av F & B mycket trevligt :D lite gravid snack osv! Och så kom Sarah nu på kvällen <3 gissa om vi kommer ha en lycklig Amina imorgon bitti :D

Nu blir det sova Bm och blodprov väntas imorgon.

Av Angelica Lindblom - 10 oktober 2012 22:59

Det gick väldigt bra hon var jättetrevlig och lätt att prata med så nytt möte den 31okt :) sen ringde de från rys så ska in på möte dit snart? Tror jag iaf.
Har tänkt att börja plugga igen iaf 25% när jag är mamma ledig. Kvällarna kan jag ju sitta vid datorn när Amina lagt sig och J är hemma.
Så nu är det bara hållatummarna för att det är detta jag vill.
Sov gott!

Av Angelica Lindblom - 10 oktober 2012 22:54

Alva var bestämt att Donnan skulle heta men när hon "ploppa" ut så såg den torra, blodiga skrikiga bebisen ut som en Amina som dock inte hennes far höll med om..Så ungen blev namnlös i ca 2-3dagar och tillslut insåg Jimmie att det var en Amina :)
Namnet stämmer så bra in hon gav verkligen LIV! Innan jag blev gravid så mådde jag sådär tror mycket beror på det tidiga mf i juli 2008. Och under hela min graviditet var jag väldigt depirimerad alla kanske inte märkte det men 2st såg det tydligt och var mkt i skolan då. Sara bad för mig många ggr. Jag satt och dunka huvudet i dörren i badrummet och bara grinade (som hon i tomten är far till alla barnen fast hon i köket) usch det var hemska 9månader och tur Jimmie stannade kvar hos mig fast jag betedde mig som ett svin x-antal ggr. Men när Amina var född så. Mådde jag mycket bättre iaf ett tag hon är det bästa som någonsin hänt oss och stärkte oss! Aja till förlossningen, Amina trivdes väldigt bra i mammas godis mage och ville inte komma ut men hon blev ju som sagt tvingad och man märkte direkt när hon föddes att hon hade en väldigt stark vilja NAAAAAE skrek hon när hon kommit ut gosan!
Precis varit in till henne och släckt lampan och bäddat om henne igen så nu är det försöka sova så ropar hon om någon timma att hon vill sova här goos!

Av Angelica Lindblom - 9 oktober 2012 15:21

Imorgon kommer det bli en katastrof dag KUL eller inte!
Och sen iväg på möte och träffa ännu en ny person.
Äter en massa saker hela tiden också utan självbehärskning inte bra!
Är just nu så sjukt irriterad på allt och ingenting! Som är helt onödigt att lägga sin energi på men stör mig så på det..surmus nr1 haha;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards