Alla inlägg under november 2012

Av Angelica Lindblom - 28 november 2012 10:50

Var och titta på ett hus i förrgår, vårat börjar ju bli lite trångt :/
Men det var MYCKET att göra så vet inte om det är värt det? Men bra gräsmatta osv. Blir att suga på den karamellen, vi måste ju få vårat hus sålt oxå men när köket är färdigt så blir det mer intressant;)
Jimmie ska fixa kök både lör & söndag men behöver inte vara själv!!:D
Om ca 1timma blir det hämta Donnan och sen hem och vila! Lovely.

Ha en bra dag

Av Angelica Lindblom - 28 november 2012 08:47

Tror magen växt lite :)

Av Angelica Lindblom - 27 november 2012 09:03

Igår blev det specialmödravården usch vilken start på morgonen! Så orolig har jag inte varit på länge!
Men allt såg bra ut de visste inte riktigt vad som hänt men de vill jag ska göra ett cellprov. Fick skakningar när jag skulle upp i den fruktansvärda stolen men jag klara ju av det!
Moderkakan låg bra till osv.
Men skulle höra av mig om det fortsatte eller blev värre, men de slutade samma dag:)
Efter sjukhuset blev det äta mat och sen hämta snuttan<3

Av Angelica Lindblom - 24 november 2012 14:04

Nu finns det inget slitet!! Nu bara vänja sig vid att vara så ljus :)

Av Angelica Lindblom - 24 november 2012 08:50

Haft kramp i båda benen inatt, fast första gången under denna graviditet så ska inte klaga:) med Amina hade jag det varje natt flera ggr om.
Denna graviditet är så mycket lättare (hittills iaf) så det stämmer att ingen graviditet ser likadan ut!

Gjort slingor och klippt mig "kort" visar bild sen :)

Av Angelica Lindblom - 23 november 2012 09:18

Denna är hos svärmor så måste hämta den om några veckor (beställa en sak till suffletten) som självklart varit sönder länge:/ så när jag och Linda var ute och gick med barnen så åkte den ner x-antal ggr;) var även inne där vi köpte den och de fixa vagnen, höll bara några veckor?! Men annars var jag ganska nöjd!

Av Angelica Lindblom - 22 november 2012 22:21

Amina var supertrött när vi hämta henne hos farmor så hon var en riktig gnällis och när vi lagt henne somna hon på en gång:) hon hade även fått ny jacka och en mössa utav farmor som hon tyckte var jättefint!!
Var i massor utav olika färger!(kort kommer någon dag)
Nu blir det sova dagis och jobb väntas imorgon.

Av Angelica Lindblom - 22 november 2012 19:18

Flödet var bra, perfekt med fostervatten och moderkakan såg fin fin ut:) MEN han ligger med näsan nedåt så inget ansikte på bebis fick vi se! Men händer, fötter ryggrad osv fick vi iaf se och snoppen fanns kvar!
Och så ligger han som en Groda <3
Så nu är det bara vänta tills jag är i v.33 så får vi hoppas på att vi får se han också:D då ska han mätas och kolla vikten!
Så hoppas tiden går fort!

Ovido - Quiz & Flashcards