Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

Långt hår

Av Angelica Lindblom - 13 augusti 2013 11:31

Nu blir det att ha tålamod och klippa sig ofta, hittade två snygg bilder på mig och blond kommer jag bli till hösten gillar att gå mot strömmen andra blir mörka och jag ljus;)
Där stod vågen på 52kg men så mycket orkar jag inte gå ner till vill ju inte kunna unna mig något;) bra ursäkt?

Nyttig frukost blev det, banan pannkakor, har godis i skåpet så sjukt sugen så får dricka lite vatten och se ifall det hjälper;)
Igår struntade jag i kalori räkning bara åt allt jag kom åt.. Så hoppas jag väger under 64kg men bara ta nya tag, riktigt skönt att man får nya chanser varje dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Lindblom - 12 september 2013 22:01


Bytt blogg eftersom jag börjat om på nytt, de som vill ha adressen skriver sin e-post eller pm på Facebook Tack och Hej! ...

Av Angelica Lindblom - 9 september 2013 14:16

Idag är jag sjukt stolt över mig själv! Var tvungen ringa och berätta för Sarah och hon blev jättestolt över moi;) ska försöka sluta lägga energi på vad andra tycker om mig, JAG duger som jag är och ska börja jobba på min självkänsla och även självf...

Av Angelica Lindblom - 5 september 2013 19:45


Idag har jag rört på fläsket, men aldrig mer barnvagnen uppför himlabacken;) ...

Av Angelica Lindblom - 3 september 2013 12:36


Fy vad trött jag är, om man kan lära sig att lägga sig i tid någon gång;) Men däckade direkt jag la mig på kudden GÖTT ...

Av Angelica Lindblom - 27 augusti 2013 16:24

http://mobil.blocket.se/vi/48997264.htm

Ovido - Quiz & Flashcards