Alla inlägg under juli 2013

Av Angelica Lindblom - 30 juli 2013 01:11

Amina, Milton & frugan skulle aldrig klara mig utan er <3 Ni är det bästa som någonsin hänt mig!
Och min man förstås! <3

Av Angelica Lindblom - 30 juli 2013 01:06

Av Angelica Lindblom - 30 juli 2013 01:04

Om en kille/tjej är otrogen så är det inte dom de respektive blir arga på utan den som ens partner var otrogen med..tycker det är konstigt hur endel tänker?.. För den som de är otrogna med har ju ingen plikt att inte vara med en upptagen kvinna/man? Tänkt på detta länge!
Kanske skrev lite luddigt;)
Men någon som har någon åsikt?

Diskussioner är riktigt roligt, för något som jag bestämt SÅ ÄR DET kan helt plötsligt förändras till att det kanske inte alls är så? Lite aha tänkande.
Inget är typ svart eller vitt finns att gråzon också ;)

Av Angelica Lindblom - 25 juli 2013 10:51

2fazer och 2pannkakor MUMS!

Av Angelica Lindblom - 24 juli 2013 20:31

Yes! Nu kör jag! Mål 58kg (miltons 1års dag) så under 60kg då blir det grejt!
Som sagt jag kommer inte sluta med mina dumheter det är lixom MIG! (Syster och frugisch) förstår!
Så kommer bli en ännu tråkigare blogg..så det som kommer vara här är bilder på vad jag äter klag på varför jag äter och sen självklart vikt spännande!!!!:O
Väg dagar blir fredagar!

Av Angelica Lindblom - 22 juli 2013 11:16

(Ska väga mig varje fredag istället)

Av Angelica Lindblom - 20 juli 2013 11:49

Osminkad så röd Face Delux!! Och ofixat hår;) och vara bland folk "hej bekväm"

Ovido - Quiz & Flashcards