Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Fundering

Av Angelica Lindblom - 30 juli 2013 01:04

Om en kille/tjej är otrogen så är det inte dom de respektive blir arga på utan den som ens partner var otrogen med..tycker det är konstigt hur endel tänker?.. För den som de är otrogna med har ju ingen plikt att inte vara med en upptagen kvinna/man? Tänkt på detta länge!
Kanske skrev lite luddigt;)
Men någon som har någon åsikt?

Diskussioner är riktigt roligt, för något som jag bestämt SÅ ÄR DET kan helt plötsligt förändras till att det kanske inte alls är så? Lite aha tänkande.
Inget är typ svart eller vitt finns att gråzon också ;)

 
 
Krokii

Krokii

30 juli 2013 16:08

Tycker helt klart det endast ligger på den partnern som är otrogen, inte den personen som partnern är otrogen med. Stor skillnad! Personen som partnern är otrogen med har ju inga skyldigheter mot en någon annans förhållande. Ansvaret vilar helt och hållet på de som är i ett parförhållande om de vill vara varandra trogna.

Tycker jag då.. :)

http://krokii.bloggplatsen.se

Angelica Lindblom

30 juli 2013 16:10

Eller hur! :)

 
Sara

Sara

1 augusti 2013 00:20

Största delen ligger ju självklart på partnern. Sen beror det väll också på vem han/hon är otrogen med. Är det nån som man känner så vet ju den att man är gift/har förhållande. Ast det är ju ändå partnern som bäljer att vara otrogen. Så njaa delade åsikter på det där. Själv vet jag inte vem jag skylle bli mest arg på. Båda skulle iaf få en fet höger så dom dingla i backen :p haha

http://Sarahogberg.bloggplatsen.se

Angelica Lindblom

1 augusti 2013 08:34

Är det någon vän/bekant då hade man blivit redigt förbannad!
Men förstår inte att endel inte blir arga på sin partner(förlåter på en gång)utan bara på den som de var otrogna med och sedan förlåter partnern och sen "hatar" den som partnern var otrogen med.

 
sandra

sandra

4 augusti 2013 09:14

Alltså jag tror man känner sånt hat till den 3,e personen just för att man måååste "hata" någon ( det måste va "dens" fel liksom, typ du lura honom/henne i detta haha) . och eftersom man faktiskt älskar sin partner så tror jag dem ofta kommer undan ganska smärtfritt,tyvärr. Riktigt fult gjort att ligga med någon som har partner om man är medveten om det! de skadar så otroligt mycket i ett förhållande!!! Skulle detta drabba mig skulle jag automatiskt känna hat till den inblandade just för att den hjälpte till att förstöra de jag hade!!! Sen skulle min partner antagligen inte kunna ligga med någon mer efter det!!!!! Men såklart är de ju sin pojk/flickväns fel eftersom de är den som är i förhållandet.. Man ska väll kunna säga nej eller? :D

http://sandrue.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Lindblom - 12 september 2013 22:01


Bytt blogg eftersom jag börjat om på nytt, de som vill ha adressen skriver sin e-post eller pm på Facebook Tack och Hej! ...

Av Angelica Lindblom - 9 september 2013 14:16

Idag är jag sjukt stolt över mig själv! Var tvungen ringa och berätta för Sarah och hon blev jättestolt över moi;) ska försöka sluta lägga energi på vad andra tycker om mig, JAG duger som jag är och ska börja jobba på min självkänsla och även självf...

Av Angelica Lindblom - 5 september 2013 19:45


Idag har jag rört på fläsket, men aldrig mer barnvagnen uppför himlabacken;) ...

Av Angelica Lindblom - 3 september 2013 12:36


Fy vad trött jag är, om man kan lära sig att lägga sig i tid någon gång;) Men däckade direkt jag la mig på kudden GÖTT ...

Av Angelica Lindblom - 27 augusti 2013 16:24

http://mobil.blocket.se/vi/48997264.htm

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards