Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

Känslor

Av Angelica Lindblom - 10 augusti 2013 11:25

Trött på folk som nedvärderar mig hela tiden och gör mig lika liten som en legogubbe och får mig känna mig helt värdelös..kanske inte är med flit? Eller?
Vill inte annat än känna mig stark och självständig och vara nöjd med mig själv och känna mig bra på något och att jag duger som jag är!
Längtar så tills frugan kommer hem, hon är min person som gör att jag känner mig speciell och duger precis som jag är.

Därför man är sugen på att flytta, Jimmie hitta sin utbildning vill gå typ i Linköping så why not? Trängas i en tvåa i 1-2år det funkar!

 
 
Ingen bild

sandra

12 augusti 2013 12:33

Vad tråkigt att folk lyckas trycka ner dig ! :( Hoppas du snart går med huvudet högt och att rövhålens ord inte rör dig i ryggen!

Angelica Lindblom

13 augusti 2013 09:30

Ja nu blir det stå på sig:) hade även en hormon dag så var extra känslig;) lite pmsig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Lindblom - 12 september 2013 22:01


Bytt blogg eftersom jag börjat om på nytt, de som vill ha adressen skriver sin e-post eller pm på Facebook Tack och Hej! ...

Av Angelica Lindblom - 9 september 2013 14:16

Idag är jag sjukt stolt över mig själv! Var tvungen ringa och berätta för Sarah och hon blev jättestolt över moi;) ska försöka sluta lägga energi på vad andra tycker om mig, JAG duger som jag är och ska börja jobba på min självkänsla och även självf...

Av Angelica Lindblom - 5 september 2013 19:45


Idag har jag rört på fläsket, men aldrig mer barnvagnen uppför himlabacken;) ...

Av Angelica Lindblom - 3 september 2013 12:36


Fy vad trött jag är, om man kan lära sig att lägga sig i tid någon gång;) Men däckade direkt jag la mig på kudden GÖTT ...

Av Angelica Lindblom - 27 augusti 2013 16:24

http://mobil.blocket.se/vi/48997264.htm

Ovido - Quiz & Flashcards