Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

Obekväm

Av Angelica Lindblom - 13 augusti 2013 23:37

Vet att det inte hjälper att klaga men ändå gör jag det, ganska mänskligt asså;)
Ringt vårdcentralen idag så 9okt då blir det intyg för Aspergers och ta bort plopparna!!! Yaaay!! Gissa hur glad jag är!! De gör ju ont men neej de är ju inte farliga så på nya vc vägrade de ta bort + det hör till "skönhets fel" så de sa att jag skulle bekosta det själv och göra laser? Om man mår dåligt av dom och gör ont(ena är på troskanten) så kunde de väll ta bort dom? Jaja den 9okt så försvinner dom:D ska beställa syntest också men de blir efter jag varit hos läkaren, känner på mig att detta kommer bli dyrt har 9000kr i fond jag kan sälja sen är pengarna SLUT.
1700kr till transportstyrelsen
Syntest
Och läkarbesöket.

Sen köra med Håkan, och i juni gå handledare kursen med Jimmie?

Vill även komma bort härifrån och börja om på nytt, bott i Grums i 5år
Men först körkort innan vi planerar något.
Har inget här och göra trivs inte som fisken i vattnet känner mig uttittad och "dömd" när man är ute och går, sitter ju i hjärnan men om några år ska jag härifrån och hoppas det blir bättre:)
Känns nu som jag försökt men vad mer kan jag göra?

Imorgon får vi se vad dagen bjuder på bara hoppas på skönt promenad väder:)
Och snart får det vara slutklagat! Iaf här;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Lindblom - 12 september 2013 22:01


Bytt blogg eftersom jag börjat om på nytt, de som vill ha adressen skriver sin e-post eller pm på Facebook Tack och Hej! ...

Av Angelica Lindblom - 9 september 2013 14:16

Idag är jag sjukt stolt över mig själv! Var tvungen ringa och berätta för Sarah och hon blev jättestolt över moi;) ska försöka sluta lägga energi på vad andra tycker om mig, JAG duger som jag är och ska börja jobba på min självkänsla och även självf...

Av Angelica Lindblom - 5 september 2013 19:45


Idag har jag rört på fläsket, men aldrig mer barnvagnen uppför himlabacken;) ...

Av Angelica Lindblom - 3 september 2013 12:36


Fy vad trött jag är, om man kan lära sig att lägga sig i tid någon gång;) Men däckade direkt jag la mig på kudden GÖTT ...

Av Angelica Lindblom - 27 augusti 2013 16:24

http://mobil.blocket.se/vi/48997264.htm

Ovido - Quiz & Flashcards