Alla inlägg under januari 2013

Av Angelica Lindblom - 31 januari 2013 21:11

Behövde lite egentid så blev en 25min promenad i ganska rask takt, och frugan ringde så härligt att bara spy ut allt man känner och fyllas på med lite bättre energi.
Om några veckor kommer hon hit LÄNGTAR!!! Och då kan Jimmie ha lite egentid också :) och sen ska jag ta med frugan på en dejt lite fru tid eftersom vi inte ses så ofta:(
Love U <3

Av Angelica Lindblom - 31 januari 2013 17:05

Är i staden nu snart blir det stuvbutiken och se hur mkt kaklet till köket kommer gå på:)
Sen kanske Willys och inhandla lite mat och blöjor till bebis. Nått 70 sträcket nu också :( Max 75kg men under 70 hade ju varit skönt;) beror ju inte på allt onödigt jag proppar i mig.
Men lite är faktiskt vätska!
Längtar tills man inte går som en anka längre och kan förbränna lite kcal.

Nu kommer strax min man som handlat till jobbet!

Av Angelica Lindblom - 31 januari 2013 07:47

Händerna är jätte svullna och känner mig jätte tung i kroppen men skönt att det bara några veckor kvar.

Av Angelica Lindblom - 30 januari 2013 22:59

Var ute och gick jämt och hon satt så duktigt i vagnen (oftast iaf;)

Av Angelica Lindblom - 30 januari 2013 22:51

Om bebis väljer att komma ut till oss denna vecka så kommer hans namn börja på bokstaven S ett namn som Honey vill ha;) var även inne på csk hade inte känt bebis nästan något, men han mådde bra :) så inga mer besök förens det är typ dax!
Träffade även läkarn jag hade vid mf och han som var med på vul när jag vänta Donnis. Ville egentligen läkaren skulle se ifall livmodertappen var något mogen, men inte när det var han!!

Nu till något annat

När Jimmie hämtade Amina på dagis igår så hade hon fått en stor blå bula i pannan och även två märken i ansiktet och inte nog med det så visste dom inte vad som hänt?! Visst olyckor händer men ändå. Så idag fick hon bli hemma hon sov väldigt dåligt undernatten och blivit förkyld :(
Så får se hur denna natten blir.

Av Angelica Lindblom - 28 januari 2013 22:47

Är det jag och storasyster? Eller är pappa född i Värmland? Det blir att ta reda på imorgon;)
Vilka tankar som bara kan ploppa upp ibland :)

Av Angelica Lindblom - 28 januari 2013 20:21

Vilka roliga saker min Donna säger många skratt varje dag:D

Idag när vi åt mat på Ikea
- När jag blir vuxen ska jag ha rosa Bh

( hon såg min rosa imorse)
Då ville hon oxå ha en men då fick jag förklara att det är bara vuxna som har bh och inte barn;p

Nu har jag precis lagt henne så hoppas hon somnar snart för imorgon är det ju dagis!

Av Angelica Lindblom - 28 januari 2013 15:51

Ovido - Quiz & Flashcards