Alla inlägg under januari 2013

Av Angelica Lindblom - 10 januari 2013 17:25

Helt underbart att prata ur sig!
Nu blir det vaginal förlossning & det känns BRA!:)
Ska dit den 22jan och skriva förlossningsplan.

Av Angelica Lindblom - 8 januari 2013 16:47

Ja nu bara vänta & hoppas den är något för min man och att vi inte blir blåsta;) fjärde gången gillt?

Av Angelica Lindblom - 6 januari 2013 23:22

Blir ingen utomlands resa detta år utan vi/jag;) har bestämt följande

* sölje 2dagar

* Liseberg med Amina, Majken och Jimmie (bebis får bli passad)

* Båtresa med barnen

Något att se fram emot:)
Om någon har tips på billiga dagsturer så skriv;)

Av Angelica Lindblom - 6 januari 2013 23:16

Den 10e feb. Kommer min bästastevän hem!!! Längtar <3
Får se ifall hon hunnit blivit moster innan hon kommit hem! ( jag hoppas ju iaf;) två saker att superlängta till!

Av Angelica Lindblom - 5 januari 2013 17:24

Dagen började kaos kan säga havregryn överallt;)
Och är allmänt pluffsig och helt obekväm. Men ändå en bra graviditet?
Halsbränna, sura uppstötningar, kramper, massor av finnar, fetthår, foglossning förvärkar inget sådant :)
Men nedstämdhet är väll vanligt i slutet?

Av Angelica Lindblom - 4 januari 2013 23:27

Idag har det sparkats trängts och dragit näven i magen värsta utåt put tror det var knytnäve typ?! Som han drog. För benen är väll mer uppåt.
Var på mvc idag och hjärtslagen var bra och blodtryck, fundus måttet sa hon aldrig och glömde fråga. Blod/urin prov blir på måndag.
Bebis ligger långt ned med huvudet men inte fixerad än.
Så nästa besök om 2veckor och då har jag hunnit med två viktiga möten:)

Av Angelica Lindblom - 3 januari 2013 16:03

Mår illa när jag ätit men vad hungrig jag börjat bli, åt mer än en man nyss;)
Och såsen gjord på grädde yummie!
Och sen slevat i mig nougatti men kroppen behöver väll sådant med för att orka bära en bebis i kroppen?

" detta året ska vi bli nyttiga och börja äta frukt" vi har ju frukt hemma iaf det är ju en början? Men fruktsallad är faktiskt gott då är det lite av varje och blir inte för mkt av en smak.
Äpple
Kiwi
Apelsin & banan (tråkig jag vet)

Sen även smakat granat äpple sjukt gott! Det och vaniljyoughurt är nog inte helt fel.
Men när bebis är ute kommer jag inte stressa med att komma i form det får ta sin tid, fast i juli ska jag kunna få på mig brudklänningen det är mitt mål!

Ovido - Quiz & Flashcards