Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Angelica Lindblom - 3 januari 2013 16:03

Mår illa när jag ätit men vad hungrig jag börjat bli, åt mer än en man nyss;)
Och såsen gjord på grädde yummie!
Och sen slevat i mig nougatti men kroppen behöver väll sådant med för att orka bära en bebis i kroppen?

" detta året ska vi bli nyttiga och börja äta frukt" vi har ju frukt hemma iaf det är ju en början? Men fruktsallad är faktiskt gott då är det lite av varje och blir inte för mkt av en smak.
Äpple
Kiwi
Apelsin & banan (tråkig jag vet)

Sen även smakat granat äpple sjukt gott! Det och vaniljyoughurt är nog inte helt fel.
Men när bebis är ute kommer jag inte stressa med att komma i form det får ta sin tid, fast i juli ska jag kunna få på mig brudklänningen det är mitt mål!

Av Angelica Lindblom - 3 januari 2013 11:31

Verkar "ploppa" ut sina bebisar (inte alls avundsjuk;)
Vill oxå ha mitt mirakel NU! Fast ändå inte för färdigbakad oftast bäst men v37 inte långt borta;) men blir ju v40..
Längtar tills 10e jan då blir det csk och prata, pratade även med mamma igår och hon respekterar men tycker fortfarande "vanligt" men hon förstår.
Sen efter förlossning ca 8v efter blir det boka massa samtal detta funkar icke! Och från det ena till det andra köpte bebis kläder igår så gulligt!
Och idag blir det föräldragrupp trevlans!
Ha en bra dag

Av Angelica Lindblom - 3 januari 2013 11:18

Kärleken till dig är obeskrivlig och snart blir du den bästa storasyster!

Ovido - Quiz & Flashcards