Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Angelica Lindblom - 28 januari 2013 22:47

Är det jag och storasyster? Eller är pappa född i Värmland? Det blir att ta reda på imorgon;)
Vilka tankar som bara kan ploppa upp ibland :)

Av Angelica Lindblom - 28 januari 2013 20:21

Vilka roliga saker min Donna säger många skratt varje dag:D

Idag när vi åt mat på Ikea
- När jag blir vuxen ska jag ha rosa Bh

( hon såg min rosa imorse)
Då ville hon oxå ha en men då fick jag förklara att det är bara vuxna som har bh och inte barn;p

Nu har jag precis lagt henne så hoppas hon somnar snart för imorgon är det ju dagis!

Av Angelica Lindblom - 28 januari 2013 15:51

Av Angelica Lindblom - 28 januari 2013 15:33

Inne i vecka 39!! Gött gött och åter gött!! Men kan ju även gå över x-antal dagar men då kommer jag be om extra kontroller längtar så tills den 6e!

Sitter i bilen och ska snart åka till axfood och efter det Ikea å mumsa potatis och köttbullar och sen köpa fika.
Här får ni dagens tjockis bild

Ovido - Quiz & Flashcards