Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Angelica Lindblom - 13 januari 2013 13:19

Dagen igår bestod av att sova/vila hela dagen/kvällen och idag sovmorgon!! Svärmor har haft Amina i helgen så hoppas jag har lite mer tålamod nu när jag fått sova:)
Men mår sjukt illa, kan ju bero på att jag hade nougatti på smörgåsen?
Ska prova att äta lite och se ifall det går över.
Var nyss på biltema och köpte bältesstol till Donnan vet att rekommendationen är 4år.. Men hon får ju inte plats i den andra.

Kommer även upp en bild sen på vårat nyaste dyra inköp;)

Av Angelica Lindblom - 13 januari 2013 13:19

Dagen igår bestod av att sova/vila hela dagen/kvällen och idag sovmorgon!! Svärmor har haft Amina i helgen så hoppas jag har lite mer tålamod nu när jag fått sova:)
Men mår sjukt illa, kan ju bero på att jag hade nougatti på smörgåsen?
Ska prova att äta lite och se ifall det går över.
Var nyss på biltema och köpte bältesstol till Donnan vet att rekommendationen är 4år.. Men hon får ju inte plats i den andra.

Kommer även upp en bild sen på vårat nyaste dyra inköp;)

Ovido - Quiz & Flashcards