Alla inlägg under februari 2013

Av Angelica Lindblom - 25 februari 2013 09:39

Av Angelica Lindblom - 22 februari 2013 16:03

Ska försöka bara äta godis/dricka på helger, men blir jag sugen så får det bli lite förbjuda sig är ju inte bra!
Och så blir det en dag i taget baby steps! Ha en underbar kväll!

Av Angelica Lindblom - 20 februari 2013 15:32

Promenad.
Blev en sväng till Värmlandsmackan så första gången Milton hälsa på pappsen på jobbet:)

Av Angelica Lindblom - 20 februari 2013 10:44

Fick på mig mina jeans leggins :D

Av Angelica Lindblom - 19 februari 2013 18:31

Promenad

Av Angelica Lindblom - 19 februari 2013 16:07

Alltså jag känner mig SMAL när jag står upp men när jag sitter känner jag mig som en bulldeg med en hängande buk.
Jag vill så mycket men har jag karaktär till det? Börja äta banan till lunch bara 100kcal men jag gillar inte ens det men det är mättande!
Ska börja hålla mig till 1800kcal på vardagar och 1900kcal på helger iallafall försöka! Men choklad är ju så gott! Men en dubbel bit är ju bättre än en 200g Marabou!
Men fick lixom barn för mindre än 2v sen unna sig mer? Eller köra?
Börjar med 30min promenad 5ggr i veckan.

Hängmagens mått 95cm
Innan grav 92...

19feb
Nästa mätning om 1månad

Av Angelica Lindblom - 19 februari 2013 11:48

62kg visade vågen imorse = +3hg
Så detta med 200g Marabou per dag funkar nog inte i längden.
Och längtar tills jag kommer igång med promenaderna! Ville mig på en idag men kroppen mår Inge bra, fick feber igår och ont i kroppen och i högra bröstet och haft ont i huvudet sedan innan Milton föddes, MEN ingen feber idag och ibumutin och Alvedon intaget så nu vila så kroppen mår bra.
Och svärmor passar Donnan och de skulle träffa gammelfarmor idag och fika så går ingen nöd på henne mer på mig och Jimmie!
Bebis ville inte sova inatt kom till ro vid 4 sen mat vid 6 och sen mat vid 10 och han sover fortfarande:)
Nu invänta mannen som jobbar och börja räkna kalorier igen vill under 60 till sommaren men min vikt är runt 62 men mer går jag inte med på! Och sen väger högra bröstet mycket också en okej ursäkt? Och avslag?
Nej nu lägga Milton på armen och gosa!

Av Angelica Lindblom - 17 februari 2013 14:21

Jag känslig? Nää inte ett dugg!
Kom var från miltons naveln och jag in på Google då står det att de kan behöva antibiotika infektion kan spridas i kroppen. Jag börjar grina, Jimmie bara ta det lugnt.
Så mamma kollade också men det var varken rött eller ömt.
Men man ska hålla koll!
Men blir det värre så ringer jag BVC!

Och innan naveln lossnade luktade det verkligen ruttet inte att man ville snoosa för lukten var så illa! Men den lossnade dagen efter vi kom hem:)
Självklart när Jimmie jobba;)

Och ersättningen nu har gjort han hård i magen så han hade inte bajsat på tre dagar! Så igår grät han och det kom hårda pluppar.. Men under natten så hadde det kommit mycket då blev jag mycket lycklig!! Börjat med sempermagdroppar.

Ovido - Quiz & Flashcards