Alla inlägg under februari 2013

Av Angelica Lindblom - 16 februari 2013 09:56

Av Angelica Lindblom - 16 februari 2013 09:38

61,7kg!!!!!:D nu är alla kilona borta!!!!

Av Angelica Lindblom - 14 februari 2013 14:35

Av Angelica Lindblom - 14 februari 2013 10:05

1v efter förlossning så har nästan all gravvikt försvunnit kan jag säga att jag är glad? Ohja! Nu ska bara bobisarna bort men det är på G! Ska ta kort på kroppen imorgon. Bara hoppas på att jag inte går upp i vikt också!
Fick massa värmevalmningar från kallt till att börja svettas myys!

Kl 15 är det BVC som gäller men tror min prins vuxit och gått upp som han ska<3

Nu ser donnan på film och jag ska äta frulle!

Av Angelica Lindblom - 14 februari 2013 00:30

Snart blir det sova, upp och fixa mat till Milton om ca 1,5h.
Idag har det varit fröken tvärtemot massa dumma mamma, jobbig omställning för Donnan nu, men mamma ska natta<3
Hon följde med sin pappa å handlade och skötte sig exemplariskt men när de mötte upp mig och pluttis på bergvik efter vart det massa knövel:/
Mamma & dotter dag får bli någon dag och imorgon måla naglarna :)

Natti!

Av Angelica Lindblom - 13 februari 2013 00:28

Sjukt hur mycket man kan älska dessa små underverken <3
Skulle aldrig klara av ifall något hända mina små hjärtan.
Ni är mitt liv!

Av Angelica Lindblom - 12 februari 2013 23:51

Dagen efter förlossningen

Seriöst blir man pruttig efter förlossningen? Och konstig känsla att inte behöva kissa hela tiden men härligt!

Av Angelica Lindblom - 12 februari 2013 23:18

Har sår på bröstvårtorna och känslan när de där inläggen fastnar och man drar bort fy! Milton kommer bli "uppväxt" på ersättning det blir bäst för mig och Milton med i längden. Han har ju fått den viktigaste mjölken iaf!
Så nu hålla tummarna för att han inte får ont i magen! Men köpt hem magdroppar.
Hur blir man av med mjölken snabbt?
Gör verkligen jätteont!

Var sugen på att göra sillisar (ca 1v sen) men nej jag vill ha mina små, detta med big bobies inget för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards