Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Angelica Lindblom - 4 februari 2013 15:49

Tex sängen är inte lätt rullar mig upp typ haha och badade badkar igår "hej smidig som ett kylskåp" längtar tills magen är "borta" flerr kommer jag ju ha men ingen basketboll :D bebis är mkt lugn idag, han ska få lite smarrigheter senare så kvicknar han nog till;)
De senaste kvällarna har jag bara njutit av sparkarna buffarna det är ju sista graviditeten :) men nu vill jag träffa klimpen <3 jag vill att förlossningen startar med att vattnet går men inte så ofta det gör det?
Även snart onsdag men vet redan vad läkaren kommer säga ;/ omogen!

Donnan är fortfarande hostig :( så blivit lite mys idag vad jag älskar min Amina det är inte klokt!
En av mina flera änglar på jorden <3

Av Angelica Lindblom - 4 februari 2013 12:03

Trodde faktiskt bebis skulle komma 4e februari men kanske Sandra eller Saras föder idag? :)
Har inga tecken på att förlossning på G :/ men finns ju inte så mkt man kan göra? Blir att pimpla hallonbladste senare blev inger igår var hos Mammsen blev 40min promenad!
Sen möte på em mycket trevligt sa till Saras mamma att hon aldrig får släppa iväg henne så länge igen!
Men i slutet av månaden får jag träffa henne <3
Sedan blir det kanske kd och ska se ifall min man vill ha mat på Ikea inte ett dugg sugen på att laga mat!

Ovido - Quiz & Flashcards