Alla inlägg under januari 2013

Av Angelica Lindblom - 28 januari 2013 15:33

Inne i vecka 39!! Gött gött och åter gött!! Men kan ju även gå över x-antal dagar men då kommer jag be om extra kontroller längtar så tills den 6e!

Sitter i bilen och ska snart åka till axfood och efter det Ikea å mumsa potatis och köttbullar och sen köpa fika.
Här får ni dagens tjockis bild

Av Angelica Lindblom - 24 januari 2013 19:00

Nu inga "möten" förens 29e(Bm..)
Och sen 6/2 special mvc.

Gick bra hos läkaren känns onödigt att behöva betala 200kr kunde ju lika gärna tagit det på telefon?
Men ska gå tillbaka till 150-175 dagen efter förlossningen :)

Precis ätit kvällsmat och duschat Donnan och lagt henne i våran säng så får se när hon somnar men efter hon sov "middag" så har hon inte trotsat utan varit på väldans bra humör, hon var även med sin pappa och handlade till jobbet.

Snart blir det Skärgårdsdoktorn och godis!
Någon mer än mig som är extra hungrig nu på slutet?!
Är hungrig typ jämt.

Av Angelica Lindblom - 24 januari 2013 15:25

Tänk att förlossningen kan starta när som helst (troligtvis inte än på några veckor) men ändå! Ska packa väskan som ska med också, och köpa skvaller blaskor som bara innehåller ren skit?
Ja det ska jag.
Sen köpa "resekit" med shampo osv.
Ska övertala min man att åka till Rusta sen;)
Snart dax att ta på sig kläder för att åka te staden:)

Av Angelica Lindblom - 24 januari 2013 12:55

Mycket åking just nu men neurologen är ju ett måste men hoppas detta blir sista sjukhusbesöket innan bebis vill ut. Tiden till Rozita ställde jag in blir lite tajt med tid! Skriver hur besöket gick ikväll:)

Av Angelica Lindblom - 23 januari 2013 12:56

Ca väger våran bebis nu och kommer ligga lite över 3000gr när han föds :)
Och navelsträngen var inte runt halsen och bra med fostervatten och han ligger jättelångt ned så i start position;)
Jag är supertaggad!! Och ska försöka njuta av sista tiden av rörelserna i magen.
Känner på mig att kilona kommer ökas i snabb takt men det får bli ett senare problem.
Och även lite förvärkar inatt och lite som mensvärk nu.
Ni som oroar er under graviditeten gå på Viktoria samtal!
De tar dig på allvar.
Dagens tjockis bild får ni även;)

Av Angelica Lindblom - 22 januari 2013 16:42

Var precis på v-samtal hur bra som helst!! Ctg visade att bebis mådde super!:D men eftersom en viss person mötte sf lite konstigt så får jag akuttid till Ett Tul imorgon men tänker inte oroa mig (försöka) ska även få en tid till bedömning innan 10feb.
Och känner mig hur taggad som helst!

Av Angelica Lindblom - 22 januari 2013 12:55

Svårt att andas, skakig, mår illa känner mig febrig.

Borde vara en klag blogg men blir bra tillslut!

Av Angelica Lindblom - 22 januari 2013 11:58

För att mötet går bra!! Nervös!

Igår la Jimmie huvudet på magen och fick en fot i tinningen ;)
Lillkillen var myycket livlig igår många sparkar mys!

Ovido - Quiz & Flashcards