Alla inlägg under november 2012

Av Angelica Lindblom - 6 november 2012 12:08

Vattengympan var mycket rolig så vi ska försöka 1gång i veckan med det!:D gött å röra på sig!:)

Idag känns det som en gråt dag vill bara sitta instängd å grina nä under en skön långpromenad fast helt ensam så ingen ser! Skällde även ut Jimmie men hade ingen orsak till det.
Saknar frugan och Sara så det gör ont<3

Av Angelica Lindblom - 5 november 2012 14:04

Ska åka på möte om ca 20min längtar icke händer ju inget?
Och sen så hittar jag inte papprena från f-kassan som jag ska ha med idag men icke lätt att hitta något i denna röran :/ men viktiga papper måste man hålla reda på Punkt!
Amina ska leka med Sofia medanns jag är på möte & Jimmie köper saker till köket :) och senare blir det nog vattengympa uppdaterar om det senare;) har dock haft smärtor idag när jag gått så får ta de lite lugnt;D

Av Angelica Lindblom - 5 november 2012 10:11

Förstoppning det gör så himla ont och när inte ens kaffe hjälper då är detta min bästa vän.. Så rekommenderar att alltid ha detta hemma!

Av Angelica Lindblom - 5 november 2012 10:03

Av Angelica Lindblom - 3 november 2012 10:33

Precis ätit en god frukost med familjen :) och Amina gav mamma och pappa sovmorgon gosis!
Vill åka iväg till Ullared å köpa julklappar till Donnan å lite saker till bebis! Men lite svårt utan pengar,och nu ska allt fokus ligga på köket;)
Till veckan kommer min ena underbara svägerska Längtar! Och kanske minstingen någon dag också?
Nu blir det ringa mamma, blir en sväng dit sen skogen med vovvarna :)

Av Angelica Lindblom - 2 november 2012 17:21

Var uppe å kissa runt 10ggr inatt och sen så vakna ju Amina som skulle bli "hämtad" i sin säng kommer in till oss nästan varje natt.
Somna väll vid 4inatt ordentligt och donnan vaknade 7 men lät mamma vara kvar i sängen till efter 8:)
Så detta resultera i vila på soffan och se på bolt!
Och Amina har inte trotsat alls mkt idag utan varit helt underbar <3
Oliver" har busat endel idag myyys<3
Sen blir det x-factor med min man och massa onyttigheter;)

Av Angelica Lindblom - 1 november 2012 23:36

Först jobbar på företaget och sen hemma! Här går det som sagt undan :D

Av Angelica Lindblom - 1 november 2012 16:27

Sjukt uttråkad och lite sugen på att simma (redan ätit godis..) så behöver röra på mig lite, men jag & Amina gick å hälsa på Jimmie iaf :)

Iförrgår var jag iväg å simma med Sandra mycket trevligt men bastun var avstängd :( men vi simma ca 45min?
Så vi var mkt duktiga! Och så roligt att vi får bebis samtidigt!! Fast hon får nog tidigare antar att Oliver" vill vara kvar några veckor extra;)

Ovido - Quiz & Flashcards