Alla inlägg den 13 november 2012

Av Angelica Lindblom - 13 november 2012 22:46

Unna mig en tröja idag fast vi inte har råd med det just nu, men den var jag värd. Är inne i en dålig självkänsle period och så äter jag extra mycket godis som gör allt ännu värre så känner jag mig ännu mera klumpig osv Och har fått korv fingrar haha;)
Men rört på mig idag iaf! Men ätit fullt med polly!

Av Angelica Lindblom - 13 november 2012 08:48

Lawrence
Visst dock ett efternamn efter en sjukt duktig skådespelare Martin.
Inte sagt detta namnet till Jimmie än haha;) men han kommer säga nej på en gång, men vill ha lite olika förslag visst jag tror det är en Oliver men vill ha lite att välja mellan.

Av Angelica Lindblom - 13 november 2012 08:32

Lämnat Donnan på dagis och börja gå till jobbet konstanta sammandragningar hela vägen och stanna x-antal ggr å får jag någon sympati?! Nä utan att - det är bra att magen övar sig!

Här leta jag ju "usch då stackare"

Ätit frukost nu och livmodern lugnat sig så 9.15 bussen till staden och sedan vidare till Rys!

Ovido - Quiz & Flashcards