Alla inlägg den 9 november 2012

Av Angelica Lindblom - 9 november 2012 23:01

Då var det Manda som fick lämna tyckte hon gjorde ett jättebra framträdande idag:/

Av Angelica Lindblom - 9 november 2012 22:26

Ikväll tror jag det står mellan Benny (min favorit) och Alexander (jimmies favorit) men Benny hade inget bra framträdande idag tyvärr:/

Av Angelica Lindblom - 9 november 2012 22:02

Är det bästa jag vet! Att Gud gett mig ett så underbart barn, rolig charmig och har massor av frågor idag fick jag frågan var bor månen? Svaret fick bli himlen detta med rymden kan vänta lite till;) tos ungen har även börjat använda "ordet" vettu ingen aning vart hon fått det ifrån?

Men detta med att vara mamma är inte helt lätt tycker jag tex sätta gränser osv många gråtattacker och känner att man inte duger för jag inte orkar med och så sätter jag 1barn till, men jag tror inte Gud ger oss mer än vad vi klarar av! Och så glad att jag har mina nära som ställer upp!
Skulle aldrig klara mig utan min lilla busunge men en paus behöver nog alla ibland. Och nu är det bara intala mig själv att jag kommer klara detta!!
Älskar bebis i magen som sprallrar runt och växer därinne längtar tills jag får träffa han <3

Av Angelica Lindblom - 9 november 2012 19:07

Har saknat Sara så himla mycket! Inte träffats på flera månader tror jag det är, men är så glad för hon har det så bra och trivs, Du är underbar min fina vän <3 kan även tala om att Amina saknat sin moster så blev mycket lek och pyttelite vila:)

Massor av kärlek!

Av Angelica Lindblom - 9 november 2012 11:18

..

Ovido - Quiz & Flashcards