Alla inlägg den 12 november 2012

Av Angelica Lindblom - 12 november 2012 22:18

<3

Av Angelica Lindblom - 12 november 2012 15:13

Nu sitter vi i bilen efter tandläkar besöket för Amina, hon ville icke öppna munnen men ett rosa suddgummi ville hon att ha;)
Ska dit om 1år igen så hoppas hon är villig på att gapa då iaf! Tos unge!

Nu väntar vi på Jimmie som är inne och handlar, och nästa stopp blir Ikea för att äta MAT gott!

Av Angelica Lindblom - 12 november 2012 09:13

Morgon promenad som vanligt 20min,
Och frukost havregrynsgröt med äppelmos (tror jag klarar Max 3dagar haha)
Trött som jag inte vet vad men järntablett intaget iaf!
Nu blir det en kopp kaffe och sen fixa sallader!

Av Angelica Lindblom - 12 november 2012 08:47

Fy vad blek jag är och röd-flammig i hyn inte så fint! Men dyrt att sola men kanske borde unna mig 1gång i veckan? Man blir ju piggare av lite ljus!
Bm - mår mamma bra mår bebis bra.

Och mamma skulle nog må så mkt bättre om hon såg lite fräschare ut!

Ovido - Quiz & Flashcards