Alla inlägg under november 2012

Av Angelica Lindblom - 16 november 2012 19:26

Finns ingen jag älskar lika mycket som dig<3
52,5cm
3635g
21/9-09

Och om några månader blir du Stora syster! Till en liten lillebror<3

Av Angelica Lindblom - 16 november 2012 08:45

Amina hälsar på "gumman" och ger kram och slängpuss och ibland så säger hon älskar dig till henne.

Av Angelica Lindblom - 16 november 2012 07:21

Av Angelica Lindblom - 16 november 2012 00:03

Köpte en iPhone 4s för några månader sedan.. Och min syster tyckte kameran var såå bra!!
Själv så tyckte jag sådär, och när jag använde blixten så blev det vitt och dimmigt, Så inte super nöjd precis.
Sen satt vi förut i soffan och jag klagade på kvalitén så Mini kollade på den och då visade sig det att skyddsplasten fortfarande satt på.. Smart Angelica:D så nu mycket bättre bild!
SÅ här har vi en bild på Maisy:)

Av Angelica Lindblom - 15 november 2012 08:45

Tror jag är ganska lika långt gången:)

Av Angelica Lindblom - 15 november 2012 08:37

Kan inte ens skriva dom här en hemsk natt har det varit!
Någon annan som har sjuka/hemska gravid eller icke gravid drömmar?

Av Angelica Lindblom - 14 november 2012 08:53

Rörigt och mer rörigt men min man kämpar på och jag ser på är absolut inte händig! Drog ut 2spikar igår iaf..
Och sen sitter och kollar på tv (Amina lagt sig) nej måste skärpa mig!!
Och sen blir jag så lätt uttråkad tröttnar på en gång vad jag än gör ja förutom träna förstås;)
Och man mår så bra utav träning piggare och gladare!
Men komma bort några dagar vore icke fel:)

Av Angelica Lindblom - 13 november 2012 22:46

Unna mig en tröja idag fast vi inte har råd med det just nu, men den var jag värd. Är inne i en dålig självkänsle period och så äter jag extra mycket godis som gör allt ännu värre så känner jag mig ännu mera klumpig osv Och har fått korv fingrar haha;)
Men rört på mig idag iaf! Men ätit fullt med polly!

Ovido - Quiz & Flashcards