Alla inlägg under november 2012

Av Angelica Lindblom - 21 november 2012 22:58

Sov sisådär i natt, en man och en hund som tog extremt mycket plats!
Åkte in till staden vid nio och var på rys vid ca 11.00, satt och pratade med de andra deltagande och hade faktiskt trevligt! Ingen panik eller något.
Sen pratade jag med min "coach"
Och sen åt vi lunch med de andra (stor sak för vissa och endel en bagatell, men är stolt över mig själv, vill utvecklas och inte gå bakåt)
Och sen fick jag hjälp av data-killen och lärde mig Word xcell, superkul!
Så gjorde en budget, blir fortsättning på tisdag. Och sen vart jag helt slut.
Ryggen tillät även en 25min promenad med Fabian i ganska hyfsad takt.
Och sen tagit det lugnt och kollat tv och tvättat.
Och imorgon blir det Ul och hämta Amina hos sin farmor! Å måste även ringa dagis och säga att hon är ledig imorgon.
Avslutar detta inlägg med en bild på det vackraste jag har <3

Av Angelica Lindblom - 20 november 2012 15:59

Blev mat på Ikea rätt trött på det nu faktiskt MEN bättre än kebab!

Av Angelica Lindblom - 20 november 2012 15:55

64,5kg stod vågen på idag.

Av Angelica Lindblom - 20 november 2012 09:25

Glömma ta medicinen i TRE dagar är helt död idag med är "borta" skulle varit iväg till rys idag men det gick bra att vi tog mötet imorgon så det är jag väldigt tacksam över!
Gick till mackan efter lämnat Donnan på dagis så varit här ca 1timma men snart blir det hem och sova, och Donnan har dagis tid tills efter 14 idag!

Och de tabletter jag tar är inte skadligt för barnet utan läkaren sa att jag skulle fortsätta med dom, och jag går på regelbundna blodprovstagningar och kollar så ep medicin har rätt dosering, går även på extra Ul för finns risk för läpp och gomspalt och andra saker så på Ul kollar de extra noga och ser så flödet är bra i navelsträngen. Men farligare att sluta med ep tabletterna både för mig och bebis för då skulle jag börja få anfall.
Så nu är det bara Hållertummarna för att jag slipper höja mer!!

Ha en bra dag!

Av Angelica Lindblom - 19 november 2012 10:29

Av Angelica Lindblom - 18 november 2012 18:53

Kvällen/natten igår var mycket trevlig, inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge?! Fick akta mig lite eftersom några var lite runda om fötterna;) men spendera kvällen med att typ sitta i köket och drack mina julmust och prata. Kom hem efter 02 och sov till närmare 12 SKÖNT!

Men till något väldigt osmart
Jag har glömt att hämta ut mina citalopram så andra dagen jag inte tagit, så Apoteket imorgon!! Så hoppas på att ångesten håller sig borta.

Av Angelica Lindblom - 17 november 2012 20:16

Så tråkigt att alltid vara hemma på helger, men denna helgen blev vi bjudna på fest så idag ska denna tjockisen ut :D
Får hoppas det blir roligt, men det blir väll jag och bebis som sitter i något hörn och blir blyga! Men 2julmust ska med! Uppdaterar under kvällens gång!

Av Angelica Lindblom - 17 november 2012 16:06

Nä inte idag nu blir det kebab och Julmust!

Ovido - Quiz & Flashcards