Alla inlägg den 30 december 2012

Av Angelica Lindblom - 30 december 2012 23:54

Vill inte mer nu! Visst det är mysigt men seriöst nu får tiden gå fortare!!!!
Och svullen som ett jag vet inte vad,
Ställde mig även på vågen och ändå fortsätter jag vräka i mig! Hur sjukt är inte det? Nej en riktig pissdag.
Och nervös inför vad komma skall är som en hormon bomb fylld med ilska och rädsla och hur ska jag orka känsla. Ta sig samman vore väldigt bra! Men vill bara komma bort några dagar och känna saknad och vara saknad nej nu var jag nog för dramatisk kanske bara hitta på något roligt? Har ju haft flera bra dagar men idag bara världens dimp. Och lite katastrof tankar men ska till R om några veckor. Och lite energi skulle jag behöva promenad imorgon blir.

Nu blir det försöka sova..

Av Angelica Lindblom - 30 december 2012 12:10

Har haft två väldigt bra dagar, att umgås med människor som gör en glad och som man mår bra av hur härligt är inte det?!
Och man behöver inte vara "någon annan" utan vara den man är (väldigt klumpig i sitt sätt att vara och säga helt osammanhängande meningar och byta ämne typ hela tiden)

Saknar min "person" Kristina men fick två hela dagar med henne och hon kommer i februari igen och ska hjälpa mig några dagar:) (Jimmie kan inte ta ledigt för mkt)

Och saknar även Sara som är på sitt livs-äventyr ska bli så sjukt roligt att höra hur allt varit, och hon kommer hem i mitten av februari! Och hon blir ju även moster nu för andra gången!
Så sött när Amina säger moster Sara.

Bebis i magen är just nu ganska lugn och Amina sover.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards