Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Angelica Lindblom - 2 maj 2013 22:30

Imorgon blir det till R ska bli ganska trevligt faktiskt!
Och efter det familjemys och så beställde donnan tacos.

Av Angelica Lindblom - 2 maj 2013 16:48

Funderar på att åka utomlands får in pengar så vrf inte resa upp dom?
Nya bröst vill jag inte ha mina små duger väl fick ju bomber när jag amma men nää, fettsugning? Jovars på sid fläsket? Nesch bättre med träningskort =1800kr för både mig och min make!
Spara vad är det? Körkort? Jo det vore!! Ska börja köra med Jimmie sedan när jag får!
Lån? Ja de vill man ju alltid minska på.
Och sen skattesmäll KUL där försvann hälften.. Men funderar på om man kan ta avbetalning? Surt att ta pengarna till de.. Längtar även till Sis kan köpa ut mig från huset så slipper jag den skiten eller sälja marken bakom? ( nu blir jossan sur) är så himla trött på våran ekonomi vet att så många har det värre det är INTE synd om oss men vill jag köpa en tröja för 200kr så vill jag slippa ha dåligt samvete, eller gå på kalas och kunna köpa någon present (igår fick de bli kinder ägg)
Eller unna mina barn lite leksaker som kanske kostar lite mer.. Eller åka och hälsa på sara och frugan utan att behöva låna pengar, Men många hundra varje månad går faktiskt till godis/snus/dricka och de skulle man ju kunnat spara men man vill ju kunna leva lite! Låter hur bortskämd som helst, jag vet!!! Och skyldig mamma och Håkan hur mycket som helst det är inte kul! Och ändå lånas det mer!
Budget har vi gjort flera styckena men de följer vi inte det är illa detta!
Och människor sitter i fruktansvärda situationer och jag KLAGAR hur vi har det!! Men ändå fortsätter jag..!

Och är jätte tacksam överallt jag har ärvt från min syster massor av kläder till barnen och även leksaker! Och de folk köpt TACK

Men vill kunna köpa saker utan dåligt samvete och fixa håret innan dopet och unna min fina man något som står ut med mig;)

Av Angelica Lindblom - 2 maj 2013 15:51

Blir nog strunta i detta passar ju aldrig in? Tur jag har mina guldkorn som står ut med mig och typ förstår mig;)
Älskar er mina underbara!

Av Angelica Lindblom - 2 maj 2013 12:36

Var måttligt irriterad på Jimmie när jag vaknade, han hade tydligen gjort Jennifer Sjöman gravid och hon var i 7e månaden och detta inträffade i parken och när jag var GRAVID!!

och det första jag tänkte på var jahapp hur ska vi ha råd med underhållsbidrag?!! Nej vi får ta varannan vecka helt enkelt.. Sen smällte jag detta och insåg att jag nog var lite arg han var ju faktiskt otrogen och gjorde en annan på smällen MEN han var ju faktiskt redigt full..

Och sedan var han och M med i en bilolycka fast de gick bra!


Sedan tror jag att jag börjar bli svartsjuk.. Beror det på min dåliga självkänsla?


Men han fick ju rastas på valborg iaf så nästa gång är det min tur!

Längtar tills sommaren då blir det kollsnäs kul för Amina att dansa loss :D

Av Angelica Lindblom - 2 maj 2013 10:15

Jag tror jag kan framstå som väldigt otrevlig jag får den känslan iaf och det är absolut inte min mening överhuvudtaget! Som nu på Valborg så grillade vi här och nu efter skäms jag man ska ju prata med ALLA och det gjorde jag inte.. Utan tänkte göra det men sedan glömde, känns inte okej!

Av Angelica Lindblom - 2 maj 2013 10:00

Vid 12 blir det promenad mot min man och efter det bvc!

Ovido - Quiz & Flashcards