Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Angelica Lindblom - 14 maj 2013 23:41

På söndag åker jag till frugan behöver en 24h brejk och spendera dom timmarna med sin underbaraste ska bli som sagt underbart! Vet dock inte hur jag ska lägga upp detta lånade pengar av mamma för att få råd till vagnen och nu Norge.. Men om de inte kan säljer jag fonder skiter i ifall jag förlorar på det behöver bara få vara! Ladda om batterierna Jimmie åker i slutet av maj tror jag det var? (24h)Och mammor har lika mkt rätt till att få göra saker och där sätter jag punkt

Av Angelica Lindblom - 14 maj 2013 17:06

Att vi gjorde ett bra köp, vi brukar ju ha ganska otur i det;)
Bild kommer ikväll eller senare :)

Av Angelica Lindblom - 14 maj 2013 17:05

Att vi gjorde ett bra köp, vi brukar ju ha ganska otur i det;)
Bild kommer ikväll eller senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards