Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Angelica Lindblom - 11 maj 2013 11:25

Igår hade vi några vänner över och så grilla vi GOTT!! Amina vart ju helt överlycklig när hon fick reda på att Emelie skulle komma!
-då ska jag leka med Emelie på mitt rum.
- men då måste du ju städa först!
- jag ska det mamma jag lovar!!

Så behöver jag ens nämna att Donnan var uppe redigt sent? MEN hon sov faktiskt 2,5h på efm men lillebror väckte henne 06 imorse! Så tror det får bli en liten vila för henne snart.

Nej det var väldigt trevligt igår men gick och la oss riktigt sent så de känns ju idag!

Och idag blir det att få upp det gröna staketet, Jimmie berättade att grannen blev ju inte lika nöjd när det inte blev ett trä staket, Men kunna släppa ut fabbe och veta att han inte kan springa ut i vägen så känns grönt staket som en fis i rymden fult men säkert de gillas;)

Ovido - Quiz & Flashcards