Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Angelica Lindblom - 19 maj 2013 08:33

Min sanning om vikten just nu
63,7kg VET ska inte väga mig förens på måndag men var så sjukt svullen om magen så var tvungen! Ägglossning? Alltid försöker jag komma med undanflykter MEN godiset är mitt problem dricker även sjukt mycket dricka går ju lika bra med saft! Jag skäms! Äter 200g choklad per DAG + annan skit. Alltså jag njuter inte nejnej jag skyndar mig att äta allt som om någon skulle ta det från mig i vilken sekund som helst.. Ska ju även inte äta bröd utan hålla mig till knäckebröd och kaffe. Och 30min promenad per dag kommer jag må bra av, har även frugans crosstrainer hemma och så har vi inskaffat en magmaskin som tar sidflerret också, har jag använt det? Självklart inte! Sitter här med "världens" mage jag trivs inte med mig själv och där kommer ätandet in! Rumpan är ju stor iaf vilket som är något + iaf;)
Nej sitta och tycka synd om mig själv blir inget bättre av, på väg till Norge nu och då blir det härj och promenader = Lovely! Ska köpa en sak när jag kommer till Sverige imorgon om det finns på Apoteket rekommenderar inte förän jag provat!

Men välkommen till min förändring (kommer självklart inte sluta med gottigheterna och fetto-maten MEN kommer dra ner på det, och röra på mig.

När Amina var liten var vi ute och gick 2-3h per dag även i ur och skur!
Jimmie jobbade kvällar åkte vid 14 och hemma vid 23 så fanns ju inte så mycket att göra, men nu kommer han hem innan 15 och då kan jag ut och gå med Fabian på en gång, måste få in rutiner kanske göra schema?

Var ute och gick mer än 1h igår så minst 1timme idag med!

Typ 61kg på bilden

Av Angelica Lindblom - 19 maj 2013 00:06

Får aldrig hända er något mina små hjärtan!! Mitt liv min luft!

Åker till Norge i morgon så får mer än 24h brejk från ALLT (förutom mig själv förstås) men kommer sakna ihjäl mig efter Milton!! Hur ska detta gå?! Amina är ju van att vara hos farmor och älskar det, men min lilla bebis har aldrig sovit där så känns riktigt jobbigt :/ och Sussi har inte passat honom innan, men mamma och Håkan står på jour och även Jimmie! Men hon är så bra med bebisar/barn så ska nog gå bra! Som sagt jag behöver detta för att ladda om batterierna, hoppas jag kan njuta av ensam tiden ska ju vara med min andra delade hälft <3
Nej redigt nervös :(
08.15 går bussen så dax att sova!

Ovido - Quiz & Flashcards