Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Angelica Lindblom - 6 maj 2013 18:48

Vad jag älskar att spendera tid med Linda seriöst bara spy ur sig en massa och bara prata om ALLT och ingenting! Ungarna lekte bra förutom i slutet blev lite tjafs men så är det väll alltid! Nu måste vi komma på något att göra på hennes semester?:)

Jimmie är iväg på någon kurs och Amina har lagt sig och bebis slumrar lite och teen mom 2 börjar snart blir en trevlig kväll!

Amina körde påskkärring style lite idag

Av Angelica Lindblom - 6 maj 2013 12:50

Blir lekparken senare så donnan har precis sovit så hon orkar leka :D

Av Angelica Lindblom - 6 maj 2013 12:01

Dagen efter förlossningen
1v efter förlossningen

Av Angelica Lindblom - 6 maj 2013 11:43

Hoppas jag kan hjälpa någon med sina komplex.. :)
Så ser min sexiga kropp ut efter två underbara barn. Men orkar inte ta tag i det så som sagt skylla mig själv, måndags vikt 63kg fast inte så farligt ändå är supersvullen (enligt mig)
Har ju inte övervikt än 162,5cm och 63kg.

Ovido - Quiz & Flashcards