Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Angelica Lindblom - 7 maj 2013 23:25

Man behöver rensa "luften" ibland så nu känns det bättre, och vi båda ska bättra oss och njuta mer av våra underbara barn de är ju de bästa vi har! Kanske få in någon rutin att varje lördag gör vi något? Har ni några förslag som inte kostar skjortan?

* Badhus
* mariebergsskogen
* baka

Sedan älskar Amina att umgås med sin stora kusin hennes Idol Majken, hon blir helt överlycklig när jag säger att de ska leka!
Sedan har vi Neo som är lika gammal som Donnan som hon brukar leka med.

Och bara vara hos farmor älskar hon!

Nej nu blir det natten!

Av Angelica Lindblom - 7 maj 2013 16:16

Varit på spec mvc psykolog, vi har bokat in 3 möte. Till det känns bra men ändå jobbigt men kanske kan reda ut lite saker och ting och nyttigt att prata ut!
Något som är tråkigt är att jag aldrig blir helt Glad när jag skrattar känns det ansträngande det gjorde det inte förr,
Vet inte om det har med sänkt medicin eller att hela livet är helt förändrat och självkänslan i bott? Ja ja det rer sig nu hoppas jag min man kommer så vi kan åka hem:)

Av Angelica Lindblom - 7 maj 2013 14:06

Vad jag längtar tills jag blir blond igen.,Men det får tyvärr vänta tills håret reparerat sig! Köpt brun färgbomb så de ser lite bättre ut!
Men det är bara en färg har ju hår iaf vill ju inte att det går av! Eller prova något annat? Självklart hos frisör inte mer hemma för min del.

Av Angelica Lindblom - 7 maj 2013 12:28

Skulle åkt till Sara i april men bensinen skulle gå på 900kr så sitter och kollar tåg nu men då är det bara till Skövde och hon bor utanför, men hon har sin familj här och då vet jag att hon kommer till Värmland lite då och då
MEN man vill ju se hur hon bor osv osv. Saknar henne extremt mycket! Men fast vi inte ses på en evighet är vi alltid kvar för varandra.

Sen måste jag spendera tid med min FRU min älskade underbara fru som snart åker bort (och lever mitt liv, så jag hade planerat) men då skaffade jag barn och man ist;).
Och det står högst på min prioritet lista
Hon är min andra hälft(Jimmie och hon delar) då blir jag och bebis hos henne några dagar gissa om jag längtar!!!

Sedan blir det en dags tripp med Linda (måste passa på innan hon blir en mjölkkossa och för gravid) (resan kostar 200kr)

Sedan tänkte vi dra en utomlandsresa i sep MEN då är bebis 7månader och "hej passning, då de stoppar allt i munnen och förmodligen kanske kryper. Så ingen semester och då är det även dax för Linda att föda då vill jag vara hemma!
Så resan blir kanske om 1år om det finns pengar kvar.. Kanske blir en weekend med min man bara han och jag!
Men då har jag pengar så jag kan hälsa på Sara utan att få dåligt samvete att vi inte har råd! Saknar henne så!
Nu bara invänta typ okt/nov.. Haha illa!!

Jag vet att jag prioriterar konstigt och inte alltid är den bästavännen som jag ska vara! Men jag älskar er och ska skärpa mig!
Men nu ska jag se fram emot barnens dop!

Av Angelica Lindblom - 7 maj 2013 11:52

Utanför livmodern blir Milton idag!
I denna tid för 3mån var jag förväntansfull och bara längtade järnet efter den "främmande" bebis som levde inom mig som bara levde av MIG jag var hans "kuvös" (hur häftigt är inte det?) detta skulle bli min sista förlossning och de sista sparkarna jag någonsin jag skulle känna inom mig!
Och mamma skulle inse att hon inte behövdes för första gången någonsin (för min del) och jag och Jimmie och barnmorskan(världens underbaraste)
Skulle fixa detta själva!
Mycket jag inte klarar utan min mamma men föda barn kan jag! Det är ju lixom min och jimmies ögonblick*
Spydde ner min man rejält och skämdes även rejält för jag lät för det gjorde jag inte förra gången hallå jag födde barn skrik på det ska man inte skämmas för pinsamt ens att skämmas.. Kommer ihåg när jag var inne i fl salen med Donnan och hon i salen bredvid skrek järnet jag bara shit blev ännu räddare haha! Men ungen kom ju ut;)

Blev visst blandat inlägg som vanligt typiskt mig!

Men blir två bilder på mina underbara barn!

Ovido - Quiz & Flashcards