Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Angelica Lindblom - 23 maj 2013 09:12

Någon mer än jag som tycker hon är snygg? Seriöst gravid och är så fin!!
Men tänk att ha pressen på sig att aldrig kan få vara ifred och måste klä sig snyggt annars skrivs det i tidningar, och så stör jag mig på "hon väger redan över 90kg" OCH?!!!! Hon väntar sitt efterlängtade barn och vill hon mumsa glass osv vad gör det??
Visst bli förstor är ju inte bra men ren idioti att andra lägger sig i.
Och så stod det i tidningen planerar en svält diet men är det deras problem? Är man inte för tjock är man för smal tänk att alltid få den kritiken många kändisar får.. Och ha pressen att komma i form några veckor efter förlossningen och inte bara få njuta!

Av Angelica Lindblom - 23 maj 2013 09:01

2 knäckebröd med smör och skinka
Och några koppar svart kaffe

Av Angelica Lindblom - 23 maj 2013 08:58

Jag kör på det ett tag, så ska försöka motstå mitt godis sug idag! Här får ni bild på min bästa och värsta fiende men god är du!

Ovido - Quiz & Flashcards