Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Angelica Lindblom - 3 maj 2013 15:04

Inge kd idag ingen promenad eller något.. Sov dåligt inatt och tråkigt väder så finns 0-lust till något ska iväg å köpa saker till tacos sedan som Donnan beställde..

Av Angelica Lindblom - 3 maj 2013 10:13

Idag blir det till Kd och efter mötet blir det mariebergsskogen så Donnan får
Härja av sig!
Imorgon blir det ge det en andra chans men inte lite nervös!! Bara hålla tummarna.
Annars så struntar jag ju i det då har man ju försökt och jag ska dock inte säga så mycket;)
Vill även få igång mina rutiner igen alltså STÄDA och mina promenader det behövs inskaffas behöver en redig tillsägelse det är ju för ens egens skull..
Och till något helt annat
Min fina Dotter sov i SIN egna säng hela natten jag är så stolt!!
Nu blir det dricka upp kaffet och försöka göra någon nytta!

Ovido - Quiz & Flashcards